Isnin, 5 Mac 2012

Guru terkilan dengan taktik terdesak BN mengkaji sokongan

05/03/2012

Guru terkilan dengan taktik terdesak BN mengkaji sokongan

Kongsi11
PELBAGAI cara dan kaedah digunakan oleh Perdana Menteri, Najib Tun Razak di dalam mengkaji tahap sokongan rakyat terhadap Barisan Nasional. Beliau ingin tahu adakah BN mampu peroleh kemenangan?

Sebelum ini telah didedahkan di MiLo SuaM berhubung edaran borang kaji selidik untuk mengkaji sokongan para guru terhadap Barisan Nasional rujuk sini [Guru terpaksa].

Najib hanya akan mengumumkan pilihanraya jika beliau yakin bahawa Barisan Nasional mampu menang besar dalam PRU 13. Beliau sedar jika BN gagal mendapat majoriti dua pertiga, Muhyiddin Yassin akan menggunakan alasan itu untuk memaksa beliau meletak jawatan seperti yang berlaku kepada Abdullah Badawi.

Maka tidak hairanlah jutaan wang, tenaga dan masa terpaksa digunakan untuk mengkaji tahap sokongan rakyat kepada Barisan Nasional. Wang pembayar cukai digunakan demi kepentingan parti Barisan Nasional.

Satu lagi taktik terdesak didedahkan oleh salah seorang sahabat pembaca MILo SuaM. Di bawah ini screenshot email yang dihantar kepada ReJaM© mendedahkan bagaimana beliau diajukan soalan-soalan berunsur politik.



Pengirim email yang mendakwa dirinya seorang guru ini meluahkan rasa terkilan terhadap tindakan menjejaki pengundi-pengundi sampai begini sekali. Kalau kita lihat dari sejarah, inilah kali pertama BN berusaha keras untuk mengkaji sokongan rakyat terhadap mereka.

Sudah diketahui umum bahawa Najib Razak sangat lemah di dalam membuat keputusan. Maka sejumlah wang yang besar, masa dan tenaga terpaksa dibelanjakan untuk membantunya memilih tarikh PRU ke 13.


ReJaM© "Duit siapa yang digunakan kalau bukan duit rakyat? "
Ruangan iklan dibuka! Hanya RM50/15 days
.........................................................................
Gel Untuk Lelaki Yang Sering Tewas?
Stor Rumah tangga, suami dan isteri!
Herba tambahan untuk lelaki hebat!
Menangi Galaxy Note dengan VMAX Original
Ubat Kuat Lelaki Kapsul Herba RELOAD
Share

Comments (5)

-6
BN untuk rakyat's avatar
BN untuk rakyat · 13 minutes ago
Ada juga guru yang tak tahu mengenang budi macam ni siap hantar email bagai... Woi sedarlah kalau kau tak kerja dengan kerajaan BN anak beranak kau satu family kebulur mati tak makan!

Dah ambik gaji dari kerajaan lepas tu nak bangkang kerajaan perangai macam sial dowh! Tak tahu berterima kasih kepada tangan yang menyuap makanan. Macam anjing, manusia bagi makan, tangan manusia digigitnya...

Pepatah ada mengatakan bagai melepaskan anjing tersepit je gajikan guru-guru penyokong pembangkang ni... Langsung taktau bersyukur...
3 replies · active 2 minutes ago
0
shah's avatar
shah · 6 minutes ago
ko ni bangang ke ape? cikgu bukan kerja untuk bn..cikgu kerja untuk kerajaan malaysia...abes kalay pakatan rakyat yg memerintah sume cikgu yg sokong bn kene berhenti? bodoh..otak sempit
lainla kalau die kerja cetak bendera bn, lepas tu sokong pr...itu baru namanya amik gaji dari bn
0
Hamba Allah's avatar
Hamba Allah · 5 minutes ago
Rezeki d tangan Allah..bkn d tangan Barisan Nasional@Barua Nasional@Bini Najib & sewaktu dengannyer....
0
azman's avatar
azman · 2 minutes ago
YA Ka wajib sokong bn kerana makan gaji dgn kerajaan..hang la bodo oiiguru ni diajar dgn ilmu tentang kebenaran, tanggungjawab, amanah , tidak rasuah tidak zalim , bersikap adil pada diri sendiri..memnuat pertimbangan berdasarkan nas dan kebenaran..kalau dia rasa bn jahat dan rasuah, bole tkar pemimpin ..takkan naj jadi pak angguk saja kepada segala rasuah bn..hang yang tak tau bersyukur Kepada Allah..
Makin ramai guru-guru yang bangga jadi Anjing dan Babi DAPig...

satu hari nanti cina dan India akan merampas negara ini kerana jasa-jasa kamu Anjing dan Babi DAPig...

Masa itu barulah kamu melutut balik kepada Umno dan Barisan Nasional...

Sebelum hari itu berlaku, aku rasa elok pembangkang ni dihalau keluar dari Malaysia. Diorang ni menyusahkan perkembangan negara kerana asyik nak membangkang saja...

Post a new comment

Tiada ulasan:

Catat Ulasan